perjantai 25. maaliskuuta 2011

tänään

Tunnit menivät äikän valinnaisjakson tehtävän parissa. Teen siis mainostekstin pohjalta analysointia, miten tekstillä vaikutetaan. Olen tuskaillut tämän tehtävän kanssa, koska on vaikeeta miettiä miten asiat muotoilee ja mitä asioita tekstissä ottaa esille. Oon ihan hyvässä vauhdissa tän kanssa, ja tosiaan julkaisen sen täällä blogissani hyödyntäen näin tätä mediakurssia kuin myös äikän opiskelua (nämä kulkee aika lailla käsi kädessä).

Tässä joitakin lähteitä mitä käytän hyväkseni tehtävässä:
http://www02.oph.fi/etalukio/aidinkieli/kurssi3/kurssin_etusivu3.html
http://appro.mit.jyu.fi/essikurssi/kirjoittaminen/t1/

EDIT // 01.04.2011 samaa hommaa tehden :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti