torstai 14. lokakuuta 2010

14/10/10

Esimerkki siitä, miten blogia voi hyödyntää muutenkin kuin harrastus-mielessä: ruotsalainen Magnus kirjoittaa blogia opetellakseen suomen kieltä. Mielestäni hyvä ja erikoinen tapa hyödyntää blogia opiskelumielessä!

Blogiin tästä --->

Ei muuta, tällänen pikapäivitys tällä kertaa :)

1 kommentti:

  1. Pikakommentti: Sä teet koko ajan ilahduttavan hyvää työtä. Tämä on hyvä postaus, samoin työskentelysi digitarinaidean kanssa on ollut mainiota!

    VastaaPoista