tiistai 17. elokuuta 2010

hello

Moi oon Julia, 15v, Vihdistä. Ja tässä on mun blogi :)

Blogi toimii sosiaalisen median - joka on siis valinnaiskurssi - vihkona. Odotukset kurssista on hyvät ja oman blogin tekeminen on mielestäni kiinnostava aloitus. Tiedän mitä media tarkoittaa, mutta en tiedä sen eroa sosiaaliseen mediaan, mutta uskon tämän kurssin selventävän asiaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti